loading...
چینی نازک تنهایی
رضا کرمی بازدید : 33 چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دلم تنگ است از این دنیا چرایش را نمی دانم

من این شعر غم افزا را شبی صد بار می خوانم

چه می خواهم از این دنیا، از این دنیای افسونگر

قسم بر پاکی اشکم جوابم را نمی دانم

شروع کودکی هایم، سرآغاز غمی جانکاه

از آن غم تا به فرداها پر از تشویش، گریانم

بهار زندگی را من هزاران بار بوییدم

کنون با غصه می گویم خداوندا! پشیمانم

به سوی در گه هستی هزاران بار رو کردم

الهی تا به کی غمگین در این غن خانه می مانم؟

خدایا با تو می گویم حدیث کهنه غم را

بگو با من که سالی چند در این غم خانه مهمانم

دلم تنگ است ازین  دنیا چرایش را نمی دانم

ولی یک روز این غم را ز خود آهسته  می رانم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 4
  • بازدید کلی : 503